sâmbătă, 7 iulie 2012

Frigarui de porc si dovlecei pe gratar cu usturoi si lamaie

Am dezghetat niste cuburi din carne de porc si ma uitam la ele lung si gales pentru ca nu stiam ce naiba m-a apucat de am cumparat porc. Nu imi place, nu mananc, si in afara de jumari nu prea il gatesc. Bun, si acum ma uitam la cuburile astea si ele la mine si aveam impresia ca imi fac in ciuda si ca ma sfideaza, pentru ca nu am nicio idee de cum sa le gatesc.

Intr-un final, am facut o marinata din miere, lamaie, sare din Hymalaia, piper rosu, piper negru si piper verde, cu putin ulei de masline si am dat cuburile prin amestecul asta inainte sa le prajesc in tigaie.

Pe gratarul de fonta am mesterit niste dovlecei pe gratar. Imi spusese o colega la munca de reteta asta, foarte racoritoare, asa ca am cautat pe net si am gasit la Cevabun. Dovleceii trebuie curatati de coaja, feliati pe lung, stropiti cu ulei si presarati cu sare. Se pun putin pe gratar, doua trei minute, cat sa se coaca si pe urma se dau cu mujdei de usturoi amestecat cu zeama de lamaie. Bun, simplu si, intr-adevar, racoritor.

 Aici sunt dovleceii scosi de pe gratar, impreuna cu mujdeiul, amestecat cu apa minerala si zeama de lamaie


Cam asa arata dovleceii. Nu trebuie sa stea mult pe gratar, pentru a-si pastra textura crocanta si gustul bun

Aici, gata sa fie infulecati. Am pregatit si o salata de vara, cu rosii, castraveti si ceapa. Impropriu am pregatit, ca de partea asta s-a ocupat Ovidiu :D


 Una mai de aproape cu frigaruile



Si inca una:


Aici se vad mai bine dovleceii pe gratar, cu usturoi si lamaie


In spate sunt felii de branza, stropite cu ulei de masline si cu putin cimbru 



Adordulciurile...   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP